Rob van Diermen(DOSC), trainer aan het woord
- 18 mei
- 1 minuten om te lezen
DOSC-SEC=3-3.

Na afloop spraken wij nog even met trainer Rob van Diermen die met zijn ploeg de NC voor promotie in gaat.
Hoi Rob, 3-3 tegen SEC, maar wel plek 2 veiliggesteld hoe sta je er nu bij?
Nu zo kort na de wedstrijd met een dubbel gevoel. Er was de 2e helft geen vuiltje aan de lucht we gaven werkelijk geen kans weg en het was wachten op de 4-1. Na meerdere kansen om zeep te helpen viel daar ineens uit het niets de 3-2 en 2 min later ook de 3-3.
Dat mag ons nooit overkomen en door dat gelijke spel moesten we nog naar de uitslag bij Patria kijken, daar was het ook gelijk geëindigd. Zo wisten wij dat we officieel 2e waren en daarmee direct ons zouden plaatsen voor de finale van de NC.
Uiteindelijk sta je waar je staat en kwam er steeds meer tevredenheid over het sportpark heen dat we ons direct geplaatst hadden voor de finale.
Waar ik ook echt van genoten heb is van Ferdinand die op jonge leeftijd in de basis mocht starten en de invalbeurt van Thom die nog in de 019 speelt. Beiden een zeer verdienstelijk optreden in het 1e elftal.
Vervolgens werd ik nog even in het zonnetje gezet door de sfeercommissie en sprak daar weer zeer veel waardering uit. De komende 3 weken zullen wij ons als groep gaan voorbereiden op de nacompetitie die 6 juni op neutraal terrein gespeeld gaat worden.



Opmerkingen