Rob van Diermen(DOSC), trainer aan het woord
- 15 mrt
- 1 minuten om te lezen
VVZA-DOSC=0-2
DOSC is weer geheel terug voor sws de 2e plek na verlies van Patria. Zelf won het onder interim trainer Rob van Diermen de uitwedstrijd tegen VVZA. Na afloop zochten wij hem even op.

De 2e overwinning op een rij Rob, hoe ging het vandaag?
"We wisten dat we in zware omstandigheden kwamen op een zeer slecht bespeelbaar veld, maar daar moet je op instellen en mee omgaan.
We begonnen vrij goed aan het duel met een aantal zeer gevaarlijke kansen en leuke aanvallen. Alleen ontbrak het in de laatste fase aan afdrukken.
Toen we uiteindelijk wel een goal dachten te maken, kopbal was over de lijn heen en de scheids wees ook naar de middenstip besloot hij hem alsnog af te keuren op advies van de grensrechter.
Die moet je dan nemen en weer doorgaan, dat deden we gelukkig.
Vervolgens kregen we een strafschop en kwamen we 0-1 voor.
2e helft vergaten we hele fases te voetballen en gingen we mee in hun spel, ondanks dat kregen we genoeg kansen om de 0-2 te maken.
Die verlossende 0-2 viel uiteindelijk in minuut 88 en daarmee was het beslist en pakten we 3 hele lekkere punten."
Rob dank voor je reactie.



Opmerkingen