top of page

Nick v.d. Bunt(Altius), trainer aan het woord

  • 29 mrt
  • 1 minuten om te lezen

Bijgewerkt op: 30 mrt

SVM – Altius 1-7

Zo aan de uitslag te zien een niet al te moeilijke voetbalmiddag voor Altius. Na afloop zochten wij trainer Nick v.d. Bunt even op.

Hoi Nick, het lijkt een walk-over, was het dat ook?


“Het krachtsverschil was gisteren inderdaad groot. Tegelijkertijd is het ook prettig om zo’n wedstrijd er een keer tussen te hebben, waarin veel dingen op hun plek vallen. Op alle vlakken waren we beter en dat zie je uiteindelijk ook terug in de score.

Het is mooi om te zien dat de ploeg geconcentreerd bleef spelen en het verschil ook daadwerkelijk wist uit te drukken. Dat geeft vertrouwen richting de komende wedstrijden.

We gaan met een goed gevoel het paasweekend in en wil dan ook namens Altius iedereen een fijne Pasen wensen!”

Opmerkingen


bottom of page