Jordy Waroux(Vriendenschaar), trainer aan het woord
- 18 mei
- 1 minuten om te lezen
’t Goy - Vriendenschaar = 1-4

Vriendenschaar gaat als ene hoogst geplaatste periodekampioen de nacompetitie voor promotie naar de derde klasse in. Na afloop van de gewonnen wedstrijd zochten wij trainer Jordy Waroux even op.
Hoi Jordy, op naar de nacompetitie. Als het schema klopt wordt het DTA Fortius in de eerste ronde. Vandaag een duidelijke zege bij ’t Goy, hoe ging het?
“De eerste helft was van onze kant niet scherp genoeg. Wel maakte Thomas van een meter of 25 een geweldige goal voor de 0-1. Daarna speelden we te veel in een te laag tempo en maakten we achterin een fout, waardoor het vlak voor rust 1-1 werd.
De tweede helft was gelukkig een stuk beter. Het tempo ging omhoog, de bal ging sneller rond en daardoor liepen we via goals van Ronan, Kiaro en Benji uiteindelijk uit naar een terechte 1-4 overwinning.
Als ik spelers moet noemen die eruit sprongen, dan zijn dat Daan, Luuk en Thomas. Zij namen de plekken over van onze geschorste en geblesseerde spelers en hebben dat meer dan uitstekend ingevuld. Nu op naar de nacompetitie, die we in ieder geval beginnen met een thuiswedstrijd!”



Opmerkingen