Ivan Lont(Hertha), trainer aan het woord
- 13 apr
- 1 minuten om te lezen
FC VVV-Hertha = 2-2

Hertha loopt niet uit, maar FC VVV loopt ook niet in. De ploegen blijven in punten gelijk op de 3e stek, echter heeft Hertha een beter doelsaldo.
Na afloop spreken wij trainer Ivan Lont.
Hoi Ivan, hoe kijk je terug? Een gelijkspel waar je mee kunt leven of had je er veel meer uit moeten halen gezien het spel?
“Nee, ik ben zeker tevreden met het gelijkspel. Ten eerste was het veld echt slecht en moeilijk bespeelbaar en we hadden een hele slechte scheidsrechter, wel voor beide kanten. Hij had een rapporteur bij zich en sloeg helemaal op tilt.
We kwamen terecht op 0-1 door Hero Schulein en daarna kregen we heel ongelukkig een strafschop tegen: 1-1. Eén minuut voor rust krijgt een speler van mij een flinke duw en door die duw klapt hij tegen een speler van VVV op. De scheidsrechter gaf een vrije trap voor hen en je raadt het al: die ging erin, rust.
Na de rust waren wij beter dan VVV en dat werd beloond met een geweldige goal van Delano Kluft. Net over de middellijn schoot hij de bal over de keeper heen.”



Opmerkingen