top of page

Eddy Levering(Jonathan), trainer aan het woord

  • 11 mei
  • 1 minuten om te lezen

Benschop-Jonathan=1-4

De spanning bovenin blijft volledig intact, want ook Jonathan wist dit weekend weer een belangrijke uitoverwinning te boeken. Op bezoek bij Benschop werd met 1-4 gewonnen. Op papier lijkt het een eenvoudige middag.

Hoi Eddy, aan de uitslag te zien lijkt het alsof Jonathan een vrij makkelijke middag had. Was het inderdaad eenvoudiger dan verwacht of geeft de uitslag een vertekend beeld?


“Wij speelden vooral het eerste half uur echt heel goed. In die fase hadden we de volledige controle over de wedstrijd en maakten we ook drie uitstekende goals. Dan zie je waar deze ploeg toe in staat is als alles klopt. We speelden met veel energie, hadden een hoog tempo en maakten de juiste keuzes aan de bal.

In de tweede helft werden we helaas wat te slordig en dat vind ik wel jammer. We verloren te makkelijk de bal en daardoor haalden we niet meer hetzelfde niveau als in die sterke eerste helft. Als we dat niveau hadden vastgehouden, dan had het zomaar kunnen uitlopen op een monsterscore.

Tegelijkertijd moeten we deze overwinning ook gewoon op waarde schatten. Benschop had sinds half november thuis niet meer verloren, dus dat zegt ook genoeg over hoe lastig het is om hier te winnen. Daarom mogen we absoluut tevreden zijn met deze overwinning en de manier waarop we vooral in het eerste deel van de wedstrijd gespeeld hebben.”

Opmerkingen


bottom of page