Aad v.d. Berg(SVMM), trainer aan het woord
- 2 feb
- 1 minuten om te lezen
Svmm-Eemboys=5-0

Na afloop vroegen wij SVMM trainer Aad v.d. Berg of wij al een optie moeten nemen op een platte kar?
Hoi Aad, zal ik vast een optie op een platte kar nemen. Was het een eenzijdige wedstrijd waarin jullie weinig tegenstand kregen?
"Haha nee joh. We doen het leuk….het was wel een eenzijdig wedstrijd met fraaie goals van ons. Voor Eemboys viel er vandaag weinig te halen in deze sportieve wedstrijd. Hierbij wel nog even een compliment voor Polle Westbroek, want door personele problemen stond hij weer op de goal."
Aad dank voor je reactie



Opmerkingen